pondělí 2. února 2015

NOVINKA: Vyžínače: AL-KO MS 3300 B

Benzínová motorová kosa / křovinořez AL-KO MS 3300 B
Benzínová motorová kosa / křovinořez AL-KO MS 3300 B, Výkon: 0,9 kW 7.000 ot./min., Pracovní šířka: 41 cm se strunou / 25cm s trojzubcem, Nastavení struny: Tipp-Automatik, Obsah motoru: 32,6 cm3, Držadlo: Bike, Hmotnost: 7.2 kg, Součástí balení je 3ramenný nůž a strunová hlava.

Motorová kosa AL-KO MS 3300 B nabízí pohodlně nastavitelné madlo, silný motor, nízkou hmotnost a možnost struny i nožeTechnick� parametryAL-KO / Vyžínače

3 komentáře:

  1. Tyhle vyžínače jsou fajn, taky jsme je dlouho používali. Pak jsme ale objevili značku Ferrida a to vám musím říct, že to je úplně jiná úroveň. Ta kvalita je někde jinde, dělá se s tím příjemně a dneska mám doma prakticky celý zahradní set od této za mě hodně podceňované značky. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám velkou zahradu okolo domu a bez benzínové sekačky se o ní nemohu dobře postarat. Bohužel se s ní nedostanu do všech zákoutí na zahradě, a tak jsem si musela pořídit ještě benzínový křovino řez na dosekávání míst, kam se se sekačkou nedostanu. S touto výbavou jsem konečně schopná důkladně posekat všechny kouty okolo domu.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si pořídila strunovou sekačku, abych mohla lépe sekat trávu okolo chodníku a plastového jezírka, které jsem si pořídila. Nedávno jsem si do něj nasadila lekníny a moc se těším až mi rozkvetou. Nejvíce si odpočinu, když si k němu sednu se svojí oblíbenou kávou a pozoruji život kolem vody.

    OdpovědětVymazat